remarketing

Remarketing taktika a gyakorlatban

Kimeríthetetlen lehetőségek nyíltak a hirdetők előtt, amikor lehetővé vált a korábbi látogatók megszólítása. A Google Ads remarketing hatékony megoldást nyújt mind a webáruházat működtető, mind a szolgáltatást kínáló cégeknek. A végső cél mindig az értékesítés, ami lehet közvetlen vagy közvetett.

A közvetlen értékesítés esetében alapvető fontosságú, hogy a cég termékeivel vagy szolgáltatásaival korábban találkozó felhasználó, böngészés közben ismételten szembe találja magát a korábban megtekintett elemmel, csak mindig előnyösebben bemutatva, vagy olyan érveket hangsúlyozva, amelyek előzőleg elkerülhették a figyelmét.

Ez lehet például egy akciós ár, ingyenes házhozszállítás, pénz visszafizetési garancia és hasonlók. A közvetett értékesítés esetén a márka építése és a felhasználók bizalmának növelése élvezhet előnyt. Ezek hosszútávon kifizetődő és profitnövelő tényezők. A gyakran szembetűnő márkanév idővel bizalmat ébreszt. A remarketing ilyen célokra kiválóan alkalmas eszköznek bizonyult.