Nagyszerű eredményeket lehet elérni néhány fontos lépés betartásával, ám ezekre kellő figyelmet kell fordítani, különben csak kidobott pénz lesz a hirdetésekre fordított összeg. Olyan feladat az AdWords kampány menedzselése, ami megfelelő szakértelmet kíván. Nagyon sokan élnek ezzel a lehetőséggel, ezért nem mindegy, hogy milyen kulcsszavak kerülnek felhasználásra. Alapvetően kétféle felület létezik, ahol megjelenhetnek a hirdetések. Az első főként a webáruház indulási szakaszában lesz fontos.
Ekkor az AdWords kampány során a hirdetések a találati lista elején, illetve legvégén jelenhetnek meg, a beírt kulcsszó alapján. Nem árt néha helytelenül írt kulcsszavak használata is, mivel sokan így gépelik be azokat a keresőbe, amelyek ezután szintén találatokat jelenthetnek. Az AdWords kampány alatt szinte csak abban az esetben kell fizetni a hirdetőfelületekét, amennyiben ezek tényleges kattintásokat generálnak.
A találati listán kívül, az AdWords kampány során használt hirdetések megjelenhetnek különféle weboldalakon is többféle formában, mint például kép, szöveg vagy YouTube videó. Mivel a hirdetések az AdSense által kerülnek kihelyezésre, ezért maga a weblap tulajdonosa is kereshet pénzt ezzel a módszerrel, amennyiben rákattintanak valamelyikre. A weblap elemzés szintén elengedhetetlen ahhoz, hogy a weboldal megőrizze a látogatottságát. Egy alig látogatott webáruház eladásai szintén fellendíthetőek a megfelelő stratégiával.
A weblap elemzés során online piackutatást kell végezni a webshop által kínált termékekkel kapcsolatban. Ez rálátást enged arra, hogy a vásárlóknak milyen igényeik vannak és milyen kulcsszavak alapján keresik azokat a bizonyos termékeket. Megtörténhet, hogy nemcsak az adott termék megnevezésével kell elvégezni a keresőoptimalizálást, hanem olyan kulcsszavakra is szükség lesz, amik valamilyen kapcsolatban állnak az árucikkekkel. A weblap elemzés végső lépéseiként elindulhat a SEO szövegírást, amit a linképítés fog követni. Ez egy hosszú folyamat, azonban az eredmény kimagasló lesz a weblap elemzés befejeztével.